Blogger Templates
Hello , ini lah belog saya . sorry guys , belog saya simple jer . hehehe . jangan lupa FOLLOW okayy ? sila tinggalkan jejak oke ? Luv u all ~! Terima Kasih sebab sudi datang ke belog saya . TOLONG JANGAN COPY OKAYY !

Tuesday, December 27, 2011

aku kehilangan dia ..

27.12.2011 
tarikh keramat !
ok laa , mesti kamu tertanya-tanya ni kan kenapa tarikh keramat ?
sebenarnya gini . aku belum pernah cerita ngan kamu kan pasal BOYFRIEND ku yang satu ni ? ehh , salah . BEKAS BOYFRIEND ku (RUDY).  

tadi pagi yang aku bangun , aku nda taw kenapa aku rasa ndak sedap hatey . tapi aku diam jak . aku ndak peduli . aku terus kemas rumah , cuci piring , makan ngn mandi . selesai semua aku direct p bilik baring-baring . aku nda taw pula napa aku macam malas mau online . macam ada yg bisik aku , ndak payah online sbab nt kau sakit hatey . pelik kan ? entah lahh ~ -.-'

aku online , then log in FACEBOOK . aku cek messages , aku dapat mesej dri RUDY . htey mana ndak gembira kan kalau dapat SMS dri BOYFIE kita . last-last hilang senyuman aku . monyok muka ku . rupa-rupa nya c RUDY mesej aku minta break . HAH ! aku mau nangis tapi aku ndak boleh . apa boleh buat dia ndak mau aku suda . mungkin aku selalu buat dia boring kali . hmm , entah laa . tapi dia mau aku ngan dia tetap kawan . dia ndak mau aku ngn dia bermusuh sebab hal ni jak . aku reda jak walau htey trlmpau sakit . kecewa ! tapi dia tetap jadi kawan aku . semenjak aku start berkapel ni , ndak pernah ada satu pun EX-BOYFRIEND ku jadi kawan ku . jadi lawan ku adalah . huhu , memang sedih laa tadi pagi . hancur berkecai semuanya . apa bole buat , kami tiada JODOH . mungkin TUHAN mau tunjukkan sama aku dia bukan JODOH ku . sabar kieLa , suatu hari nanti ada jugak tu . percayalah . 

p/s : RUDY , kalau ko baca blog ku ni . aku minta maaf lah yah sbab aku post pasal kita . entah lah aku teda tmpat mau mengadu dah ni . aku minta maaf banyak-banyak . Aku sentiasa doakan kebahagian ko . belajar rajin-rajin yah . jangan nakal . jadi anak yang solehah . Amin :') kita tetap kawan . Ikhlas dari : KieLa .

No comments:

Post a Comment