Blogger Templates
Hello , ini lah belog saya . sorry guys , belog saya simple jer . hehehe . jangan lupa FOLLOW okayy ? sila tinggalkan jejak oke ? Luv u all ~! Terima Kasih sebab sudi datang ke belog saya . TOLONG JANGAN COPY OKAYY !

Tuesday, December 27, 2011

back to school :)

yess ! ndak lama lagi sekolah ~!
uitz , kamu ndak happy kaa ? happy lha bha . 
aku tau la mesti ada sini yang calon SPM dan PMR utk tahun depan kan ? baa , jaga-jaga lah kamu . kurang-kurang kan lah bermain tu yah . sabar lah . ndak lama tu jua tu kmu bljar . lepas exam bebas suda kamu . yang SPM jak bebas berabis , bole suda bersinta , bole suda pegi clubbing , bole suda warna rambut . HAHAHAH . oppss , yang tu negative . jangan ikut yah . ndak bagus . HAHAHA .

balik kepada topik . dengar-dengar buka sekola 4 haribulan . hurm , dri segi barang sekolah memang suda ready lohh . kalau aku , ready sikit-sikit lah . HAHAHAHA . kebiasaan suda kan cuti . mana tidak mau dekat 2 bulan aku cuti . orang masi sekolah aku cuti sendiri suda . HAHAHA . ok , nanti hari pertama sekolah konfom berteriak-teriak kalau jumpa member nanti . HAHAHA . uii , rindu gilak aku ma dorang . kalau aku mention nama dorang di sini pun susah sbab terlmpau ramai . lek lu ~! konfom ada orientasi tu kan utk naik tingkatan 4 . mati lah ~! hurm , sampai sekarang bah aku nda taw mau masuk kelas mana ? bingung terus . aku mau rehat-rehat dulu ni . mau kasi tenang fikiran aku . 

-SEKIAN-



No comments:

Post a Comment