Blogger Templates
Hello , ini lah belog saya . sorry guys , belog saya simple jer . hehehe . jangan lupa FOLLOW okayy ? sila tinggalkan jejak oke ? Luv u all ~! Terima Kasih sebab sudi datang ke belog saya . TOLONG JANGAN COPY OKAYY !

Tuesday, May 4, 2010






nampak ka kmu ngn kucing d atas nie ? cute kan .. saia suka oo ... bila lah aku bole ada kucing mcm nie .

saia tidak pegi sekola ..
tdi pagi aku bngun aku trus pegi bilik mama ... trus mama cakap
mama : pegi mndi bru pegi tmpal gigi .
kiella : erm ok .. kejap .. ( tidur balik)
setelah setengah jam kemudian ...
mama : kiella!!!!! bangun mengantuk bah mama nie ... cepat pegi mandi !!!!!!
kiella : erm ok ... dngan selamba nya aku pegi mandi .....
smpai mama tertidur menunggu ....
smpai d klinik ...
mama : miss , ank saya mau tmpal gigi ....
nurse : errr , sory miss .... kalu mau tmpal gigi . mesti booking dulu ...baru bole ...
mama : alah , tpi dia suda minta cuti dngan ckgu dya ....
nurse : alah , mmang xbole jam 10 ni pun doktor ada temu janji ngn pesakit ...
mama : jdi bila ada kosong ?
nurse : 18 haribulan ..
kiella : hah?! alah , nurse sya mau tunggu 3 minggu lagi .. 18 haribulan sya exam ....
nurse : kalu mcm tu sya kasi ko ubat tahan sakit la dulu ... kalu mcm sakit jak ko mkn ....
kiella : ok la nurse ....

betapa kecewa saya teda kosong ... snggup ka aku mau tahan 3 minggu lagi .. aku tak tahan .. sakit nya gigi ku !!!!!!

No comments:

Post a Comment