Blogger Templates
Hello , ini lah belog saya . sorry guys , belog saya simple jer . hehehe . jangan lupa FOLLOW okayy ? sila tinggalkan jejak oke ? Luv u all ~! Terima Kasih sebab sudi datang ke belog saya . TOLONG JANGAN COPY OKAYY !

Saturday, May 1, 2010

i love sunday =p

seperti yg tertera di atas , saia amat suka ngn hari ahad .tetapi ari nie saia ada bad mood ckit sebab saya sakit gigi . aduh ! help me ? :( .
ari nie mama jalan ngn dorng mumy . saia tidk di benarkan ikut . ok jugak bgus saya buka fb sya main cafe world nnti hangus makanan saia .. aww , sakit gigi ku ...

yesterday JAMMING .

asal dari kampung , kalu saya dengar nie perkataan saya akan tersenyum . saya suka nie trademark .. walau dimana kita brada ingat jgn lupa diri kita nie asl dri kampung .. haha .
kemarin jamming ngn sahabat ku MEAY . c izzat yg bawa scandal c meay konok katanya . hahah . i like ! . tyme meay ambil aku d dpan pntu cntre point aku gumbira . coz bru ari nie dpat jalan ngn kwn .. masa kmi cri izzat . kmi sesat meay lupa d mn dorang izzat brada ... tyme terjmpa c izzat aku betul2 terkejut coz kwn izzat yg pkai topi itu mcm c achoe yg kecik rajalawak ..... dia senyum , aku pun smile jugak .... tpi aku nmpak dia mcm pendiam lah x bnyak ckp . kmi jamming dkat asia city ... kin panas tu tmpat jamming nya .,. gitar nya x bgus ... awal gak aku pulang ngn meay kemarin coz meay mau pulang awal sbab kalu blik rumah gelap kalu maghrib da .. trus kmi bercakap ..


kiella : meay , cute nya yg pkai topi tdi tu .. mcm c achoe muka nya ...
meay : cute kn . np la c izzat bkn yg ituw .
kiella : ish kau nie getek lagi .. jdi mel mcm mn ?
meay : mel bf aku , izzat scandal aku ....
kiella: erm ya la tu .. suka kaw larr ...
meay : bah besa ... rindu plak ngn juminten
kiella : bah sama lah aku pun rindu dia .. bapa nya sakit kan masuk hospital .. cian pulak ku rasa ....

No comments:

Post a Comment