Blogger Templates
Hello , ini lah belog saya . sorry guys , belog saya simple jer . hehehe . jangan lupa FOLLOW okayy ? sila tinggalkan jejak oke ? Luv u all ~! Terima Kasih sebab sudi datang ke belog saya . TOLONG JANGAN COPY OKAYY !

Monday, December 26, 2011

brOken heart

Assalamulaikum ..
mungkin agak lama aq tia update blog kan ? hurm lama .. ok lah aq mau curhat ni .
dalam tahun 2011 ni .. 4 kali aq brOken heart .
kesian kan ? entah laa . apa salah aq smpai dorng buat aku bgini ..
cukup lh , ndak payah la aq mau mention name EX ku  d cni .. yg ada pun bikin skit htey jak .
trimas jak lah pa yg kmu buat sama aq slama ni .
aq doa kn jak kmu smoga berjaya dlm hidup dan jmpa jodoh yg terbaik ~!!
nampak nya tahun baru ni , solo-2 jak laa aku jalan-2 d kk nt .
mau jalan sama kawan pun , masing-2 bawa kapel .. susah jua kalu kta ikut kan . nt d bilang kcau daun ..
aq mau ikut bestie ku stu ni .. nma nya bermula dri M . itu jak lh yg aq gtaw yah . hee (:
kmarin dia text aq , 'kiella , member yg laen ndk dpat join kta p tnjung lipat . aq smbut thun bru d tg. lipat kalau ko mau ikut, ko halo-2 jak aq yah. aq pegi ngn jiran-2 ku.
hurm, trus aq berfikir . kalau aq ikut dia , konfom aq terjmpa ex ku .. dia kan bersepupu ngn ex ku ..
nda mau lah aq ikut .. nt di buru kenangan lagi .. adehhh .. sadisssssssss !
hurmm , azam aq tahun bru ni .. aq nda mau trlmpau prcaya llaki uda .. aq nda mau trlmpau memberi hrapan sama org .. takut d kecewa kan .. dan yg paling last .. aq mau bljar bersungguh-sungguh . sbab aq dengan rasmi nya menjadi budak SPM suda .. hehe .. tinggal dua tahun jak aq skola lpas tu .. MERDEKA ~!

No comments:

Post a Comment